Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Voorwaarden retourneren
Artikelen kunnen niet worden geretourneerd omdat deze gepersonaliseerde zijn. We vervangen artikelen alleen als ze beschadigd zijn. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om de retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.
Als het wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op je rekening of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met je bank, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Retourzending
Om je product te retourneren, moet je het product opsturen naar: 3329BB Hovenlaan 20, Dordrecht.
Let op, dit is geen bezoekadres.
Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Vervolgens worden verzendkosten tot € 6,75 gerestitueerd.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op voor vragen over terugbetalingen en retouren.